תמיכה

כמפיץ בעל "ערך מוסף" פאוור תקשורת מספקת תמיכה נרחבת למשווקים.

התמיכה הינה לאורך כל מחזור המכירה הן בשלבי ה PRE-SALE הכוללת, הבנת צרכי הלקוח, בניית הפתרון המתאים לדרישות הלקוח, שיחות מקדימות עם מהנדסי החברה ומומחי המוצר, עזרה בבניית הצעות המחיר והפתרון המתאים, עזרה בכתיבת RFI ו- RFP ועוד.
 

התמיכה במשווקים ובלקוחות נמשכת גם לאחר שלב המכירה וכוללת גם Post-Sale  הכולל: עזרה ראשונית בהתקנת המוצר, מדריכים כתובים להתקנת המוצר, התחברות מרחוק ותמיכה בטכנאי בשטח, טיפול שוטף בתקלות ועדכונים, ביצוע אסקלציה במקרה של בעיה למהנדסי חברתנו או פתיחה של תקלה  מול מטה היצרן בחו"ל.


בחברת פאוור פועל מרכז תמיכה התומך במשתמשי קצה שרכשו תוכנות Retail לשימוש ביתי, וכן תמיכה במשווקים מורשים לעזרה בהתקנה ופתרון בעיות בחצר הלקוח.
 

למשווקים מורשים, ניתנת האפשרות לתאם ליווי של איש מכירות ומהנדס מערכת, לביקור משותף אצל הלקוח, לצורך התאמת הפתרון האופטימלי הרצוי.

אתר האינטרנט שלנו, מכיל כלים מתקדמים ומסמכים טכניים רבים לעזרה בתהליך המכירה והשרות למערכת.

הינכם מוזמנים לנצל כלי זה לעזרה בתמיכה, על ידי בחירת היצרן מהתפריט הימני כדי להגיע למסמכים הרלוונטים של היצרן.

שעות הפעילות של מרכז התמיכה הינם ימים א'-ה' בשעות 8:30-17:00 (לא כולל ערבי חגים וחגים).

טלפון: 02-5870591

דוא"ל:  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Go to top